Min födelsedag.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Oj! Jag blev tårögd när jag läste nu! Gud vilket minne.... Jag älskar er så otroligt mycket!!!!!!!!!! Och tänk vilken fin kille ni fick <3

2012-06-21 @ 21:43:33
Postat av: Sara

Blir helt tårögd av att läsa detta och sitter snabbt och torkar ögonen innan någon kollega kommer in på rummet ;-) Minns själv när vi berättade det. Det var på julaftons morgon då vi gav mamma och pappa en julklapp. Den innehöll en signerad skiva från Peter Jöback där det stod "grattis till första barnbarnet". Behöver jag säga att det blev gråtkalas även hos oss??

Svar: Ja åhhh, det är sånt man ALLTID kommer att minnas! =) Men va häftigt att ge en signerad skiva! Haha, verkligen smygigt gjort. Det blir värre med tvåan, att toppa överraskningen liksom. Det känns som att alla går och smygtittar på en lite sådär undrande redan.. Alla vet ju att vi vill ha fler barn så de väntar väl bara.. ;)
busamedemla.blogg.se

2013-04-03 @ 09:44:48
URL: http://mammasara.wintland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0