Mvc-besök, sambonytt och dagens bryt ihop.


Kommentarer
Postat av: Sara

Nej vacker, stark och fantastisk är vad du är!! Nu är det verkligen nära att bebisen kommer ut <3 Måste vara så omtumlande allt ni går igenom just nu och jag kan inte ens sätta mig in i hur det måste kännas. All kärlek till er alla 4 <3

Svar: ❤️❤️❤️
busamedemla.blogg.se

2014-11-04 @ 22:30:09
Postat av: nenny

Och jag älskar dig precis just så som du är. Om du inte haft alla de där tankarna och känslorna i huvud och hjärta just nu så skulle jag tvivla starkt på att du var människa. Men det är du. En av de starkaste jag vet. Och finaste. Och hade jag bott på gotland nu så hade jag utan att tveka varit hos dig och underlättat allt vad jag kan. Men nu är jag inte det. Min telefon funkar dock, och blir det för mycket och för nära så finns mina öron, mitt hjärta och min röst till förfogande. <3

Svar: Åh Jenny! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
busamedemla.blogg.se

2014-11-05 @ 22:57:03
URL: http://nenny85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0