En kortfattad överblick.


Kommentarer
Postat av: Karin

Men usch vilken tid ni har haft!! Hoppas verkligen att det vänder för er nu!! Håller tummarna för att bebis håller sig inne till ett bra tag till!!

Svar: Ja nu vill vi ha en vändning! En snabb en så att jag inte behöver gå över tiden så mycket. Det är tuuuungt nu.. ❤️
busamedemla.blogg.se

2014-10-17 @ 12:24:03
Postat av: Lina

Vilken helvetesresa för er.. Låter fruktansvärt jobbigt
.
Kan faktiskt förstå liiite vad det är som händer. Min man har Ulcerös colit alt Crohns... Dom vet inte riktigt efter senaste kollen. Nu tror dom att det kan va Crohns.. Men han har dock inga allvarliga skov. Han har bara haft ett allvarligt skov sen vi träffades för 13år sen. Det va precis i början av vårt förhållande. Men det jag såg då va fruktansvärt. Då blev han inlagd i en vecka med dropp.. Kan inte fatta hur du & han orkat ha det så flera gånger om året.

Jag hoppas att såret läker fint på din man nu så dom kan sy ihop.

Allt kommer bli bra.. Bäbisen kommer när den kommer och du kommer fixa det galant. Din man kommer finnas där på ett eller annat sätt. Jag beundrar er styrka! Vilka kämpar.

Tänker på er varje dag faktiskt...

Svar: Tråkigt för din man! Det är en "jävla" sjukdom rent ut sagt när den väl sätter den sidan till. Min sambo har haft det väldigt kämpigt med den till och från men aldrig så illa som det senaste året. "Ljuset i tunneln" är ju att det kommer att bli så fantastiskt bra bara han får återhämta sig. Jag längtar efter att få se en frisk sambo igen! Det var verkligen otroligt länge sen nu.

Tack för pepp och tankar! När vi väl har tagit oss igenom det här så kommer vi att klara allt vad livet kastar åt oss sen, den saken är säker.. ;) ❤️
busamedemla.blogg.se

2014-10-18 @ 23:00:20
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.se
Postat av: Jana Mårtensson!

Vilken mardröm, vilket känslokaos ni måste gå igenom!! :( Hoppas innerligt att ni slipper fler bakslag nu! Krya på dej Christoffer! Ta hand om er och lycka till när bebis vill ut! / Jana

Svar: Tack så mycket! Nu vill vi ha friska tider, lugn och ro och bebislycka! :) ❤️
busamedemla.blogg.se

2014-10-22 @ 07:20:11
Postat av: Mizca

Känner igen delar av berättelsen då min faster ligger inne på sjukhus sedan 5-6 veckor. Tjock/ändtarmscancer och skulle också få stomi, men läkarna trodde efter många om o men att det skulle räcka med att sys ihop, men dem gjorde det inte tillräckligt bra så det läckte. Hon opererades igen men samma visa då. Fick stomi som inte funkade. De röntgade henne för att se vartifrån vätskan kom och såg inget från operationen men däremot cancer i skuldsköteln (hur det nu stavas/heter) ..
Hon fick komma hem över en helg men klarade det inte.. Har inte pratat med mamma (som berättar hur det ligger till) så vet inte hur det är just nu.. men har vart och hälsat på två ggr och det är hemskt att se .. Jag hoppas hon klarar sig!

Stackars din sambo, jag hoppas det finns lösning så han kan leva ett drägligt liv ... kram

Svar: Tack! Och stackars din faster och er alla runt henne. Min sambo hade cellförändringar i tarmen som kollades noga men nu när tarmen är borta så borde cancer-risken också vara det. Hemska sjukdom! Hoppas att det går bra för henne! Kram!
busamedemla.blogg.se

2015-05-18 @ 19:20:14
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0