Jag orkar inte mer nu.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det kommer en dag när ni ser tillbaka på det här och inser hur jäkla bra ni tog er igenom det, trots allt.
Under min tid på sjukhuset var Tuva ofta arg på mej, vägrade prata i telefon o så.... det var ett hårt slag!

Jag blev akutsnittad när Charlie kom. Efter 3-4 dagar kände jag mej relativt okej och kunde fungera normalt. Det kommer gå bra Emelie! Men jag vet, det känns avlägset....vad jag än säger så känns det långt fram i tiden till en normal tillvaro. Men det kommer.... ❤

Kramar

Svar: Den dagen längtar jag efter! Den där dagen då man liksom kan konstatera att den tuffa perioden är färdig och man kan pusta ut! Sixten reagerar som Tuva nu. Han vill inte riktigt veta av sin pappa just nu. Jag tror att det är en sund och vanlig reaktion. Fy så hemskt för dig att vara så långt ifrån henne. Vi kan ju i alla fall hälsa på och då fungerar det bra som tur är.

Jag snittades med Sixten och led som en gris i en månad typ. Inte min grej det där med att bli opererad. Så jag hoppas verkligen på en så naturlig förlossning som möjligt! Och det skall banne mig gå bra! Det har jag bestämt!

Stor kram tillbaka! ❤️
busamedemla.blogg.se

2014-10-17 @ 23:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0