När livet återvänder.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

KÄRLEK ❤️

Svar: ❤️❤️❤️❤️
busamedemla.blogg.se

2014-10-26 @ 21:42:37
Postat av: nenny

Havet kanske skiljer oss åt. Men jag sitter under samma stjärnor och gläds åt att se din lycka! Och så saknar jag dig också... <3

Svar: Å jag saknar dig med! ❤️❤️❤️
busamedemla.blogg.se

2014-10-26 @ 23:19:41
URL: http://nenny85.blogg.se
Postat av: Sara

snyft!! Här blev det en skvätt morgongråt till frukost!! Är så otroligt glad för att det äntligen vänt för er och nu hejar vi hela familjen som tusan på att denna bebis snart tittar ut och presenterar sig får den fina familj som den får äran att födas in i <3

Svar: Här skvättas det lite då och då när jag slappnar av mer och mer och börjar inse att det nog faktiskt har vänt nu. Man vågar ju inte lita på det riktigt. Men det är en härlig känsla som börjar mysa in sig i kroppen. Nu kan bebisen få komma när den vill. Vi är redo! <3
busamedemla.blogg.se

2014-10-27 @ 09:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0