Äntligen.


Kommentarer
Postat av: Hanna Klasson

Vilka fina plantor du har fått till, Emelie! Själv kom mina inte igång förrän för ett par dagar sedan, så de är väl knappt 4 cm höga. Men sen har de stått ljust och svalt också, och då tar det lite längre tid vad jag förstått, men får starkare stjälkar. Hoppas det stämmer :). Vad odlar du för sorter i år?

Svar: Ja de växer så fint!! Men jag har alltid så bråttom så de blir lite långa och tunna i bladmängden. Jag har inget ljust och svalt ställe i mitt hem så det får bli som det blir. Jag odlar tre sorter i år. Två busk och en högväxande. Den högväxande heter mei Wei och hänger med från förra sommaren! Så god! De andra två är buskisar, båda körsbärstomater men i olika storlekar. Jag såg de första blommorna titta fram nu så de behöver sina spann nu!! Efter Turkiet har jag att göra kan man säga..
busamedemla.blogg.se

2015-04-18 @ 18:06:33
URL: http://gotlandspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0