Karolinska.


Kommentarer
Postat av: Karin

Håller tummarna för er och hoppas att han återhämtar sig fort!

2015-12-08 @ 21:03:17
Postat av: Jenny

Älskade, älskade vänner! Håller alla tummar, tår och tassar för att allt ska gå bra. Och skickar styrkekramar. Massor med styrkekramar. En miljon. Och ännu mer. Massor därtill ändå. Och gudarna ska veta att jag vill kunna göra mer. Finnas mer. Men ord kan jag skänka er. Ord med värme och tröst. Ord med kärlek från djupet av mitt hjärta. Ord som jag önskar kunde göra allt bra med. Eller åtminstone bättre. Ord som kunde skölja bort de plågor ni utsätts för. Och trots att det bara är ord, så vet jag så väl att lika mycket som ord från någon man älskar kan slå ens själ sönder och samman, lika mycket kan de bära en när kärleken strömmar igenom dem. Och mitt kärleksflöde står på fullt nu. Kärlek, värme och styrka. Så mycket kärlek. Älskade, älskade ni. Och du, Emelie. Du behöver inte stå ensam. Vi är många som står här med dig. Som älskar dig och mer än gärna finns här när du inte kan vaka över Koffe. När du tar andningspauser, plockar upp dig själv, eller till och med när du faller, vacklar och ångesten kryper över dig. Då står vi här. Alla beredda att fånga och bära dig. För det är inte meningen att du ska bära allt själv. ♡

2015-12-08 @ 23:17:48
URL: http://nenny85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0