Wieeee..


Kommentarer
Postat av: Lina

Åhhh va härligt.. Vad duktig du är.. Jag borde också dra igång chili & tomaterna.. Lite sugen på kronärtskocka åxå. Men har inte riktigt kommit i feeling.. Väntar lixom fortfarande på vintern på något sätt. Vi har också snödroppar men jag kan inte glädjas då jag är övertygad om att det kommer lite mer vinter innan våren. Men antagligen är det bara min fantasi. Kanske att jag hittat feeling nästa helg. Borde börja planera hur jag ska bygga upp trädgårdslandet. Har bara en pallkrage som jag slängde upp i höstas där vitlöken börjat titta upp.. Men ska ha minst 3 kragar till & kanske ett friland.. Vi får väl se hur mycket jag hinner med..

Snart börjar mellon!! Ha en trevlig mellokväll!!

2015-02-21 @ 19:54:03
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0