Redan fredag?


Kommentarer
Postat av: Emily

Kan många gånger önska att barnen på mina barns förskola älskade sitt arbete så som du gör..

2011-11-04 @ 23:35:05
Postat av: Emelie

Brinner man inte för sitt jobb (när man har mitt jobb) så tar nog alla nackdelar över och man orkar inte. Då blir man olycklig och det går ut över barn och föräldrar. Sen finns det säkert dem som har brunnit men brunnit ut. Jag hoppas att jag inser när det är dags för mig att byta yrke innan jag blir en grinig tant som bara skäller och snäser eller inte orkar leka..



Det kanske borde införas lekkontroller var femte år för att kolla vem som tappat stinget.. ;)

2011-11-05 @ 09:00:57
URL: http://Busamedemla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0