God morgon!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack för att du delar med dig av denna erfarenhet! Ted ramlade ur vagnen förra veckan eftersom jag glömt att spänna fast honom när han sov. Du beskrev på pricken hur jag kände det, men som sagt. Det händer ALLA. O han mådde bra efter o det va inte så farligt, men vilket hjärtskärande skrik, o som jag skämdes!!

Svar: Ja fy va man skäms. Kändes viktigt att berätta. Det är så mycket som händer som ingen vågar tala om. Jag tror att det hade varit ett mycket öppnare och mer accepterat klimat bland (främst mammorna) föräldrar om man var lite mer öppen och ärlig! Tack för att du delar med dig du också! Jag tänkte ett tag att jag var lite dum i huvudet som delade med mig när kommentarerna ekade tomma men det gick ju bra! =)
Emla

2012-08-09 @ 20:48:50
Postat av: hilda

Hihi!
Eller förlåt att jag skriver hihi, men det var exalt vad som hände med Morgan när han helt plötsligt blev så stor att han rullade runt i sömnen (det går ju över en natt!)
Jag kan fortfarande få lite dåligt samvete över hans rädda min när det hände... :(
Men han lever ju och har hälsan, så jag har nästan förlåtit mig själv :)
Åsa sover i vår dubbelsäng som vi ställt in till väggen, så hon lär nte trilla nånstans, får vi hoppas :)

Svar: Haha, ja du, fort går det verkligen. Nu blir han sådär tokfrustrerad när han hamnar på alla fyra så nu är krypet nära tror jag. Det är då fan att det skall vara så tjurigt under intensiv utveckling. :)
Emla

2012-08-09 @ 20:49:48
Postat av: Malin D

skönt attveta inför fraamtida händelser;) kram

Svar: =) Ja än så länge så kommer han inte så långt gullungen din, men vänta bara, det går rackarns så fort! kram
Emla

2012-08-10 @ 16:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0