BVC-besök


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag ammade W en gång i timmen också, hela dygnet, men det blev för påfrestande och stressigt för mig, så jag började ge honom ersättning istället och då fick han i sig 150ml och höll sig (håller sig) mätt i 3h. När jag ammade så sög han inte tillräckligt länge för att få i sig så han klarade sig fler timmar.

Det är MYCKET skönare för både honom och mig nu (för att inte tala om N-L som kan få lite mer tid med sin mamma som inte bara ska sitta med lillebror hela tiden). Jag ammar honom till sömns på kvällen och nu när han är förkyld även lite dagtid, jättemysigt och jag njuter verkligen.



Du ska se att Sixten kommer gå upp i vikt och att han blir en ännu nöjdare bebis när han får känna sig riktigt mätt. :)

2012-02-13 @ 20:46:54
URL: http://pepitaruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0