Dagens äventyr.


Kommentarer
Postat av: Karin

Fy sjutton! Låter inte särskilt skönt! Jag lyckades slippa det båda gångerna däremot läkte det inte helt ok nu sist, men det berodde nog mest på att de glömde berätta att det satt klamrar så de satt 5 dagar för länge!

Blev du sydd eller klamrar?

Kan även jag lägga till mig i kategorin hängbukssvin! Alla har sagt att ärret är såååå jimla fint, men vad spelar det för roll ingen kommer ju ändå se det eftersom påsen hänger för :)

2012-02-16 @ 21:36:24
Postat av: Emelie

Jag blev sydd! Med stygn underifrån, typ. Så de försvinner av sig själva. Haha till mig säger dem också att det är ett väldigt snyggt ärr. Så det är ju trevligt för alla som har huvudet i höjd med mina lår, för jag lyckas inte se det alls.



Doktorn som tittade på mig igår såg så beklagande ut när det skulle bli bredare i kanten, jaja, svarade jag, det är lugnt.. Ingen kommer någonsin se det ändån. Jag fick dessutom sjukt snygga tigerränder där sista två veckorna så det blir baddräkt i sommar tills de har bleknat. :) men vad gör det då? :)

2012-02-17 @ 08:11:00
URL: http://busamedemla.se
Postat av: Karin

Fick samma ränder här =D Förstår inte alls varför alla läkare/sjuksköterskor tittar så otroligt fasinerat på ärret och att det kommer att bli sååå fint =D



Ja någon bikini blir det inte alls i sommar. Ränderna har bleknat ganska mycket, men de syns fortfarande väldigt mycket! Klarade mig helt utan ränder efter Neo och med Milo kom ALLT när det var 3 veckor kvar. Var kanske inte jättekonstigt eftersom han var väldigt stor =D Tänkte ta tag i det där med vikten nån gång med, men just nu finns inte riktigt motivationen =D

2012-02-17 @ 10:53:57
Postat av: Sofie & Justin

Vi tjuvkikar på bilder här. Grattis till super fina Sixten för han är verkligen söt. Grod bilderna var underbara! Lycka till

2012-02-17 @ 19:24:00
Postat av: Emelie

Tack så mycket Sofie & Justin. Han är otroligt lik sin pappi. Med hårfäste, mängd hår och allt ;)

2012-02-18 @ 13:46:07
URL: http://busamedemla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0