Hurra hurra, Sixten ett halvt år gammal idag!


Kommentarer
Postat av: å

Åh <3

Svar: <3
Emla

2012-07-18 @ 20:21:47
Postat av: Sofie

Men å, det är nästan så att jag själv fäller en liten tår. Fint!

Svar: Just där efter frågar jag Koffe om det verkligen är vår bebis som gråter, och om han mår bra. Haha, så starka minnen. Det är verkligen det häftigaste jag varit med om i hela mitt liv. Det går inte att förklara för någon som inte har upplevt det själv.
Emla

2012-07-18 @ 20:43:46
URL: http://hemmehosmi.blogg.se
Postat av: Sara

Vilken underbar bild!! Snacka om att förverkliga ett ögonblick som du alltid kommer minnas känslorna till <3
Och visst är det lustigt hur tiden går så fort?!! Jag kan nog fortfarande inte förstå att min lille plutt redan är 1 år. Vad hände?? Men det mest ofattbara är att kärleken fortsätter växa för varje dag, varje timme, varje sekund. Jag har insett nu att det finns inga begränsningar där. Våra barn är underbara!!! Synd det aldrig fanns tid att träffas när vi var hemma. Bröllopet tog upp så mycket tid. Men nästa gång :)

Svar: Ja verkligen, tiden bara flyyyger förbi! Jag är så tacksam över att jag inte la över bilderna från förlossningen på datorn innan hårddisken pajjade. Dessa bilder håller jag hårt i!!
Ja vi får träffas en annan gång.. =) Vi åker nog till Gbg i slutet av november eller efter årsskiftet där nånstans. Min bonusbror skall spela huvudrollen i chess som de sätter upp där så vi skall dit och kolla. =) Kanske kan hinna ses då. =) Om inte ni hinner ner hit innan.
Emla

2012-07-18 @ 22:55:17
URL: http://mammasara.wintland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0