Tankar kring att fylla 26 år.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag hör till dem som nickar och håller med. Att släppa det negativa och verkligen tillåta sig själv att vara lycklig tar tid men när man väl lyckas är det svårt att förstå hur man kunde låta det jobbiga ta upp så stor del av livet.

Grattis i efterskott förresten :)

Svar: Jag håller med!!! Och tack!!
Emla

2012-07-16 @ 10:11:19
Postat av: hilda

Så väldigt klokt, så sant och riktigt. Så bra formulerat och Tack för att du delar med dig av det!

Svar: Vissa dagar fungerar det ju inte alls. Men det är härligt när större delen av tiden ägnas åt ljusa tankar. Det trodde jag aldrig för några år sen.
Emla

2012-07-16 @ 12:19:53
Postat av: Gaymasen

Fint inlägg! Och det är bara kämpa på och bevara lyckan i livet nu, det låter härligt. Och vilken mumsig tårta, muuums!

Svar: Ja den var gooood. Och det säger jag inte bara för att jag gjort den själv.. ;)
Emla

2012-07-16 @ 17:24:29
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0