Hoppgungan är framme.


Kommentarer
Postat av: Hilda

Hihi, tänk så långt ifrån "bokens" förmaningar om barnsaker, och tänk vad kul Sixten har! Där ser man hur det är utanför bokens pärmar :)
Åsa får mest hålla till godo med barnsaker som håller även för en snart 3-årings våldsamma lekar (vilket jag kände att varesig vår gåstol eller hoppgunga gjorde, såg framför mig hur Morgan kapade ett par ben eller två i stolen och fick upphängningskroken i huvudet från hoppgungan, så de donerades vidare).

Svar: Ja visst! Men så använder han den ju inte så ofta, och aldrig själv. Vi ger ju saker för att köpa loss tid för att äta, när han sitter i sin stol, men jag har börjat försöka bita mig i tungan när det gäller di där saaakerna och tänker att min uppmärksamhet/prat/sång och att han är med och inkluderad i det jag gör skall vara ett bättre alternativ! Svårt det där! Ibland vill man ju bara loss. ;) och kapade ben låter inte som en hit, kul och förklara det på nästa BVC-besök! ;)
Emla

2012-06-28 @ 08:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0