Mulet och trist väder.


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej !

Nej gud,jag tänkte verkligen inte på det du skrev om att muta en tvåmånadersbabis.

Till och med jag förstod att det va skrivet med glimten i ögat.

Jag är ledsen om du tolkade det så.

Som jag skrev så mutar även jag mina barn ibland... eller belänar dom..det beror på hur man tolkar det :)



Men jag får sån där infall ibland att skriva av mig,kring saker jag hör och ser.

Så tänker jag på mina egna barn..och hur viktig den där kärleken är.

Att sakerna man kan "köpa" sina barn med inte har någon som helst betydelse om dom inte får den där villkorslösa kärleken och respekten. Tryggheten.



Hoppas du förstår hur jag menar :)

Gillar förövrigt att läsa din blogg... så fortsätt skriva som du gör =)



2012-03-29 @ 12:06:45
URL: http://theresehedman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0