Inte utan min katt.


Kommentarer
Postat av: Karin

Babyproffsen har en hel drös med smaskiga gummileksaker :) nycklar är superroliga och smakar gott :)

om han har ont av tänder så är det bra med mams tuggleksak som går att kyla ner.



Snygg body förresten! Milo har en likadan :)

2012-05-07 @ 19:29:09
Postat av: Tessa

Ja! På apoteket (kronan) hittade vi en tuggis nån sorts ekologisk naturgummi som lille E bara älskade när det kliade i gommarna. inte så dyr heller tror runt 60 spänn & håller än...

2012-05-07 @ 20:16:38
Postat av: Emelie

Då skall vi ge oss iväg och kolla! :)



Jag kommer ihåg lilla E's bitleksak. Funderar på om den är lite stor fortfarande. Haha, jag vet inte.. Den där hårda leksaken med en rund boll i varje ände vi fick låna slår han sig i huvudet med så han blir ledsen. (eller han tappar den väl mer) sp det måste vara något som är ganska lätt tror jag. Fast den vägde nog inte så mycket va?

2012-05-07 @ 20:46:50
Postat av: Tessa

Nä, den väger nästan inget. I början är den kanske lite klumpig för dem att stöka runt med för att den är lite stor men det verkade inte spela någon roll för den går ju att gnaga runt om... :)

2012-05-09 @ 20:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0