Julkänslor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som jag längtar efter julkalendern!! För mig är Pelle nr 1 och mysteriet på greveholm nr 2. Hoppas verkligen på denna och om den upplever till det trailern visar så kommer man verkligen inte bli missnöjd :D Älskade jul du är så välkommen!!

Svar: Pelle Svanslös är ju så mysig! Älskar hur de byggt upp den lilla staden och Björn är ju helt underbar som Pelle. Jag hoppas på mycket humor i årets kalender. Och härlig julstämning!
busamedemla.blogg.se

2012-11-23 @ 18:17:28
URL: http://mammasara.wintland.se
Postat av: Diana

Hej! Jag älskade också Mysteriet.. när jag var liten, däremot (av just den anledningen) så är jag lite skeptisk till nya, men vem vet? :)
Däremot är min absoluta favorit just Sunes Jul <3
O Pelle var ju mysig :)

Läste din kommentar på Gaymasens blogg och tänkte rekommendera retrospelbutiken.se (ifall du inte hört talas om den redan) där finns det massa gamla NES och SNES spel till inte alltför dyra prislappar (beroende på spel då men..)
Helt klart värt att kika på ;)

2012-11-23 @ 22:39:10
URL: http://daenyras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0