Älskade Sixten.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Du har ordets gåva fina du!! Man ser verkligen kärleken mellan mamma & son när ni är tillsammans!!! Fy vad jag älskar er!!!! <3

Svar: Puss puss puss <3 Vi älskar dig också! Mest! Sixten tittar ut på baksidan och letar efter dig idag.. Jag säger att du kommer nästa helg.
busamedemla.blogg.se

2012-10-08 @ 12:23:48
Postat av: Sara

Och här sitter jag med tårar i hela ögonen så jag knappt ser jag vad jag skriver nu! Så otroligt fint skrivet och jag kunde inte sagt det bättre själv! Att bli mamma är den mäktigast känslan i världen och det finns absolut inget som gör n lyckligare lottad än dessa små underverk som förgyller våra liv!!

2012-10-08 @ 14:37:11
URL: http://mammasara.wintland.se/
Postat av: .....

Läser din blogg nästan varje dag och du är en helt underbar mamma och person, du har verkligen kämpar glöden i livet och du har blivit enhelt underbar människa sedan du blivit mamma.
Lycka till med allt!

2012-10-13 @ 12:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0