Mammagris


Kommentarer
Postat av: Anonym

Våra pojkar verkar vara i samma fas! Sjukt jobbigt stundvis att ha ett litet plåster, speciellt på natten :-( Men jag har turen att pappa funkar också även om han helst är med mig. Eller snarare när jag har honom skall han vara i min famn varje sek och bryter ihop om han inte får det. Men när han är med pappa går det bra att göra annat ??
Hur som helst. Hade känt precis som du med att åka iväg. Men det kanske är precis det som behövs för han också? Men vad vet jag, har ju full panik bara jag skall sova en natt utan min plutt ;-)

Svar: Ja dessa faser alltså! Sixten är ändå en väldigt glad fis även fast han fasar men man vill ju att de alltid skall vara sådär goa och glada och "lugna/tillfreds". I morgon åker jag. HJÄLP!!! Jag kommer att hoppa av båten och simma hem!
busamedemla.blogg.se

2013-04-23 @ 22:35:42
URL: http://mammasara.wintland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0