I morgon är det dags.


Kommentarer
Postat av: Karin

Det jag kan känna är lite märkligt när man jobbar är att här tar jag hand om andras barn medan de jobbar, medan någon annan tar hand om mina barn för att jag tar hand om andras. Väldigt märklig känsla. Dock tycker Milo att förskolan är toppen och hade nog kunnat vara där hur mycket som helst. Neo tycker att det är ok så länge han får vara på sin avdelning, men så fort det är avdelningsmöte eller lämning på morgonen så blir det stora tårar.

Svar: Ja det där med att jobba med ANDRAS barn och att någon annan skall ha MITT barn. Det har jag inte kommit till freds med alls. Jag hoppas att Sixten kommer att gilla förskolekonceptet. Jag skulle nog inte palla tårar. Märker redan nu på jobbet hur det tar på en när andras barn är ledsna under lämning. Man vänjer sig väl lite mer tillslut kan jag tänka..
busamedemla.blogg.se

2013-01-01 @ 22:53:36
Postat av: Karin

Typiskt datorn ville tydligen inte att allt skulle med =)
Hälsa till Lunden från mig!! och lycka till på jobbet imorgon!!

Svar: Jag har hälsat!! :) de hälsar tillbaka så gott!!
busamedemla.blogg.se

2013-01-01 @ 22:54:38
Postat av: Julia

Då började vi det nya året på samma sätt du och jag. Mina tårar var dock pga ångest för hur jag varit som person 2012 och 2013 ska jag ta tillvara på, på ett helt annat sätt!
Hoppas du tar dig ifrån de jobbiga känslorna och kan njuta av både arbete och din fina familj!

Svar: Det går bättre än jag trott faktiskt! Trist att du var ledsen du också! Men härligt att börja året med förändringens vindar! Du fixar allt du ger dig fan på!
busamedemla.blogg.se

2013-01-02 @ 08:37:16
URL: http://julinnea.wordpress.com
Postat av: Sara

Åh vad jag känner som du. Snart dags för mig med, bara några få ynka dagar kvar nu innan jag också måste åka hemifrån och lämna min älskade plutt med pappa. Och ytterligare två veckor efter det väntar dagis. Det är jag nog mest nervös för. Men det kommer bli bra, det måste bli bra!!!

Svar: Ja det kommer att gå bra!! :) hoppas så att du skall trivas på jobbet! Håller tumme för allt!
busamedemla.blogg.se

2013-01-02 @ 22:12:14
URL: http://mammasara.wintland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0