Vad har nu sambon hittat på?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande!!! Det kanske kan ge min några tips, det är jag som står för bröllopsdagsplananerna i år (överraskar vartannat år). Men vet inte vad jag skall hitta på. Dock kan vi nog bara få barnvakt på kvällen så det blir ingen övernattning som vi först tänkt.

Svar: Haha ja sjuuuukt spännande. Jag är så förväntansfull att jag bara väääntar på att dagarna skall gå.
busamedemla.blogg.se

2013-05-13 @ 22:45:06
URL: http://mammasara.wintland.se
Postat av: ia

Så himla spännande! Vilket kap till man du har gjort, den allra bästa kan det ju inte vara för han har ju jag! ;-)

Hm, presenter/överraskningar är ju svåra. Du får göra en Zlatan -Du faur jou maij!"

Svar: Haha ja han är ett riktigt kap. Han är den romantiska i vår relation. Han hittar alltid grymt personliga och fina presenter man blir själaglad av. Själv är jag URUSEL på presenter. Ja jag får göra en Zlatan, helt klart! Bra tips! Haha..
busamedemla.blogg.se

2013-05-15 @ 21:42:45
Postat av: Lillasyster

Ha ha ha!!!! Va du är söööööt ❤ Jag är också nyfiken, du får berätta allt för mig sen 😊

2013-05-17 @ 13:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0