The twilight saga


Kommentarer
Postat av: Julia

Alltså jag kan inte se de där två utan att få kärlekspirr i magen och en djup omedveten lycklig suck hittar ut ur mig... Herre gud.
Jag hade gärna åkt till forks bara för att få se stället och få ligga på blommande ängen hade jag inte tackat nej till, men då är jag nog så hemsk att jag dissar Niclas och vill ha Edward glittrande bredvid mig. Ojojoj.
(Hu vilken hemsk människa jag blev nu!!)

Svar: Alltså vilken glittrande andra hälft tror du jag snackade om?? Moahahaha.. ;D skämt åsido. Ja pirrig blir man allt! Har du kollat in hungerspelen? Där fastnar man lika lätt..
busamedemla.blogg.se

2014-04-11 @ 20:14:19
URL: http://julinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0