Dag fyra.


Kommentarer
Postat av: ❤️

Jag kommer aldrig att tröttna.
Lika mycket som du finns för mig när jag är sjuk!
Finns jag för dig när du behöver.

Svar: ❤️❤️❤️❤️❤️
busamedemla.blogg.se

2014-08-28 @ 22:41:49
Postat av: Linda

Vad bra att du har sökt hjälp. Det kommer att gå bra! <3 Styrkekramar från Linda

Svar: Jag hoppas det. Måtte det inte vara långvarigt. :(
busamedemla.blogg.se

2014-08-29 @ 06:39:10
Postat av: Lillasyster

Min älskade fina!! Bitarna kommer falla på plats! Jag finns ett samtal bort om det är något ❤️

Svar: ❤️❤️
busamedemla.blogg.se

2014-08-29 @ 06:57:34
Postat av: Sara

Så glad att du ringde det samtalet!! Fullt normalt att vara så ledsen och rädd men så sjukt jobbigt. Jag grät mig igenom mycket av sista tiden och fick toppenbra hjälp av psykologen!!

Svar: Just nu förstår jag inte hur nån skall kunna hjälpa mig eller hur ett samtal med en psykolog eller kurator skall kunna få mig "leverade" igen. Jag är så rädd för att det är för sent..
busamedemla.blogg.se

2014-08-29 @ 08:28:10
URL: http://mammasara.wintland.se
Postat av: Sara

Det är aldrig för sent ❤️ Inte konstigt att allt faller över dig nu. För det är först NU när Koffe är bättre som du fått tid att tänka på hur DU mår och det är ofta då man faller som hårdast. Men glöm inte att det finns alltid hjälp att få!!

2014-08-30 @ 21:14:07
URL: http://mammasara.wintland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0