Hur stora fötter kan man få?


Kommentarer
Postat av: Sara

Efter Vidar kom jag i allt som vanligt så när jag efter Viktoria inte kom i några skor nästan blev jg smått förskräckt!! Men efter 2 månader kom jag i alla mina gamla skor igen 😊

Svar: Skönt att du kom i dem igen! Med Sixten tog det kanske nån vecka så försvann vattnet men en aningen större tycker jag att de kanske är. Eller lite bredare snarare.. Har verkligen ingen lust att lägga en massa 1000 lappar på nya skor.. Ahhh...
busamedemla.blogg.se

2014-08-18 @ 17:07:08
URL: http://mammasara.wintland.se
Postat av: Julia

Tss ;-) Jag hade vanligtvis strl 41 i skor, när jag väntade Natha-Lee drog jag 46(!!!) för att svullna fötter skulle få plats, men det gick tillbaka igen när hon kommit ut, med Willy var det mildare och jag växte i 42 vilket jag nu behöver allt som oftast..

Svar: Då finns risken att det är kört alltså.. Ahhh... Skitfötter..
busamedemla.blogg.se

2014-08-18 @ 18:23:49
URL: http://julinnea.wordpress.com
Postat av: Karin

Mina fötter har växt ungefär 1 storlek per graviditet. Väldigt irriterande! Både längre och bredare har de blivit, men hålfoten har blivit lägre.

Svar: Aj men va faaan.. Det verkar vara vanligt. Då får jag önska mig sko-pengar i julklapp. ;)
busamedemla.blogg.se

2014-08-18 @ 22:00:27
Postat av: Lina

Sorry to say.... Min fötter har vuxit minst 1stl på 2 barn. Har nu närmare 40.. Clownfötter. Det är bara att budgetera för nya skor till våren. ;-D

Svar: Ja det verkar inte bättre... En skobudget it is! Surt...
busamedemla.blogg.se

2014-08-18 @ 23:21:14
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0