Sur som ättika.


Kommentarer
Postat av: Sara

Gud dina inlägg är som att uppleva min graviditet igen ;-) !!

Svar: Haha..
busamedemla.blogg.se

2014-08-08 @ 08:18:33
URL: http://mammasara.wintland.se
Postat av: Lina

Know that feeling... Jag va HEMSK! Draken Katla framstod som en hundvalp bredvid mig när jag va gravid 2:a ggr. Inte glad eller trevlig alls! Men 1:a gången va jag så himla harmonisk & lugn. Märkligt det där. Man känner sig som ett freak men det är många som lever med samma skit hormoner & krämpor.

Svar: Haha jag var också harmonisk under min första grav. Koffe skröt om att jag var så ljuv och glad för hans bekanta. Den här gången är det lite andra bullar.. Men jag är duktig på att gå undan och sura ifred. Är jag arg och sur så vill jag va ensam. För allas bästa... ;)
busamedemla.blogg.se

2014-08-08 @ 18:26:44
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0