Stånga julmarknad.


Kommentarer
Postat av: Lina

Visst är det mysigt på Malmen.. Roligt att ni gillade Marknaden.. Det är så roligt att vara med & anordna den. Hoppas ni kommer tillbaka nästa år.. Då hoppas jag på mer vinterväder!

Måste ju erkänna att jag själv blev lite förvånad över min spontana reaktion när jag fick syn på er.. Din sambo måste undrat vilken dåre det va som kom rusande.. Blev så himla glad av att se er. Hoppas min "attack" inte får er att tro att jag är helt galen. Konstigt hur man kan bli så känslomässigt involverad i människors liv & öden trots att man egentligen inte ens känner varandra IRL.. Kul se dig, era fina barn & härligt att sambon är på benen. :-D

Svar: Haha, en attack? En trevlig sådan i sånt fall.. Vi blev också glada. Vi åkte ju dit för att spana in marknaden men mest för att få morsa på dig. :D

Vi kommer tillbaka nästa år! Sixten älskade kylskåpsmagneterna. Han tar med dem överallt. Han pratade hela kvällen och gårdagen om att han dansade med alla barnen runt granen, så han gav två tummar upp till upplevelsen.
busamedemla.blogg.se

2014-12-08 @ 18:59:06
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0