När man säger förlåt.


Kommentarer
Postat av: Jonas Wintland

Kul att du äntligen börjat skriva av dig igen :)

Svar: Haha ja, jag har längtat efter att få skriva. Jag hoppas att det håller i sig. :) och att mina gamla läsare hittar tillbaka. :)
busamedemla.blogg.se

2014-01-24 @ 20:16:29
URL: http://vidar.wintland.se
Postat av: Sara

Och där kom mina tårar!!

Svar: <3
busamedemla.blogg.se

2014-01-24 @ 20:33:48
URL: http://mammasara.wintland.se
Postat av: Emily

Jag är också väldigt känslig. Bryter ihop mellan varven men tar mig oftast upp igen. Har haft ett par tuffa omgångar.
Men något som lockar fram tårar är barnen. Oftast lyckotårar i form av framträdanden eller en vunnen hockeymatch :) Att vara förälder är det mest fantastiska som finns och att stå och titta
På sina barn, vad de än gör är så underbart!! Även att bara sitta o kramas. Sån lycka!
Men tillbaka till känslor så upplever jag att jag blivit mer känslosam efter varje barn så känslomässigt skulle jag nog inte palla fler barn ;) haha!!

Svar: Haha ja herregud så många fler tårar det kommer efter att man fått barn. Massor med glädjetårar förstås också och det är ju tur! Att man inte bara sitter och grinar för att man är ledsen. ;) om det är som du säger så kanske jag skall nöja mig med 1 barn då. He he.. Jag kan tänka mig att känsligheten kommer till en helt ny nivå när man har fler än ett barn och får se dem tillsammans (när de är kärleksfulla och goa). Vad vore livet utan barnen, ja herregud..
busamedemla.blogg.se

2014-01-24 @ 22:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0