Vintern.


Kommentarer
Postat av: Lina

Tänkte på det idag att jag skulle haft en kamera med mig för oj vad vackert det är med den där svävande snö-mattan över vägen. Packar faktiskt kameran för morgondagens tur&retur till stan.
Men jäklar va förrädiska dom där vallarna är. Börjar dock lära mig vart dom uppstår på 142:an & blir inte så överraskad längre.

Svar: Ja hu, jag läste om dina vallar, vi har bara 2-3 km som är kan vara lite svåra att ta sig fram på. Så det är inte så farligt. Men jäklar vilken fascination jag kan ha över det där med vallar och snö. Lite skräckblandad förtjusning är det allt när adrenalinet pumpar och man inte vet riktigt hur det skall gå. ;D
busamedemla.blogg.se

2014-01-30 @ 23:23:59
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0