25+0


Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vad det känns som igår när jag läser det du skriver. Känner så väl allt det där igen när man hör om det. Jag hade också hemska natt och dagdrömmar om att något hände Vidar. En dag i vintras när det var svinkallt på väg till dagis så fick jag en hemsk dagdröm om att någon tog Vidar över staketet och lämnade honom naken i snön och kylan. Jag fick full panik och grät hysteriskt hela vägen till jobbet. Tänk vad sjukt när hjärnan börjar :-( Men dock så är det fullt normalt.

Svar: Men huu.. Vilken hemsk och jobbig dröm! Det värsta är ju att de där drömmarna just där och då är så verkliga. Det känns nästan som att man är med om det på riktigt. Så svårt att hålla distans. I mina drömmar är det alltid jag som misslyckas med att hålla koll på Sixten och så får det katastrofala följder. Jag tror jag har ångest och oro över hur jag skall klara av att vara en bra mamma åt två barn när det är kämpigt som det är med ett. Jag får älta ett tag så går det förhoppningsvis över..
busamedemla.blogg.se

2014-07-13 @ 19:09:05
URL: http://mammasara.wintland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0