Ibland måste man få tänka på sig själv.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Du behöver få tänka på dig själv en stund nu när så mycket händer kring dig! Han kommer ha kul med sin mormor & Danne!! Andas, sov, va, umgås med din knasboll till karl! Inget fel med lite egentid! Jag förstår att de är skit svårt att lämna bort grodan men han behöver umgås med sin mormor så som vi fick ;) ❤️

Svar: ❤️
busamedemla.blogg.se

2014-07-30 @ 13:11:14
Postat av: Sara

Klart du skall tänka på dig själv nu vännen ❤️ Snart nog har du två barn att tänka på och då hinner man inte riktigt med sig själv på samma sätt så passa på nu!!!

Svar: Det var väldigt skönt.. Men kort.. Haha.. Tänk va energi man får bara efter ett dygn. Jag har så vansinnigt svårt att vara ifrån Sixten just nu. Inte så att jag nödvändigtvis måste vara supernära hela tiden men jag vill ha honom i närheten åtminstone. Det har säkert med graviditeten att göra..
busamedemla.blogg.se

2014-08-02 @ 20:29:39
URL: http://mammasara.wintland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0