21+0


Kommentarer
Postat av: Sara

Nej tro inte på skrock! Jag hade en tydligare rand denna gång än med Vidar och ut kom min lilla prinsessa :-)
Härligt att du mår bra! Skall bli spännande att se vad som tittar ut :-) denna gång köpte vi nästan inget, en ny vagn men allt annat är från när Vidar var liten, eller ja nya kläder har det ju blivit också!! Valde att inte handla massor innan denna gång utan om det dyker upp något tar vi det efter hand..

Svar: Vi blir tvungna att köpa babyskydd till bilen, annars är det bara en bärsele jag suktar efter. I övrigt har vi allt. Men kläder som sagt, det är ju SÅ roligt! När Sixten låg i magen så köpte jag knappt någonting eftersom jag var lite orolig (och för att andra sa att man inte skulle ta något för givet) sen när han kom ut så snålade vi så mycket med hans dagar att vi inte hade ekonomi till att köpa så mycket. Han hade mest ärvda kläder och saker han fått. Men den HÄR GÅNGEN! Moahaha.. Jag hade tänkt köpa två tre plagg i varje storlek och lägga undan en liten slant till kläder så att jag kan handla i de större storlekarna sen när jag vet vem som ligger där inne.. :)
busamedemla.blogg.se

2014-06-15 @ 09:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0