Efter regn kommer solsken?


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej! Vill bara berätta att jag idag skrev en kommentar på ditt inlägg "feministisk hemläxa" va ju ett tag sen du skrev de inlägg så tänkte bara så du inte missar det;)

Svar: Jag har läst, publicerat och svarat! :) trevlig midsommar!
busamedemla.blogg.se

2014-06-19 @ 21:32:08
Postat av: Hanna Klasson

Vi har bott här i 1 år och vet du? Vi har 0 tavlor på väggar a ich två rum som fortfarande de står flyttkartonger i. Så du är inte ensam :).

Svar: Haha skönt, då är jag inte ensam.. ;) sånt där måste få växa fram också intalar jag mig själv.. ;) så att man vet hur man riktigt vill ha det..
busamedemla.blogg.se

2014-06-19 @ 23:02:13
URL: http://gotlandspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0