Feministisk hemläxa.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

För mig så har du alltid varit världens vackraste, starkaste, kärleksfullaste mest fantastiska kvinna på denna jord ❤️ Önskar verkligen att du kunde se det jag ser varje dag!! Världens bästa tjej, världens bästa syster, världens bästa fästmö, världens bästa mamma, dotter, moster, det bara fortsätter!! Du är min ledstjärna och förebild! Det har du alltid varit!!! Jag älskar dig ❤️

2014-06-12 @ 22:21:41
Postat av: Linda

Ville bara berätta att detta inlägg inspirerat mig att bada i sommar. Vilket jag tokälskar men inte gjort sen efter jag fick mitt första barn för snart sju år sedan!! Dags att ta tag i min feministiska läxa och att bli nöjd helt enkelt och köpa en skitsnygg baddräkt! Tack<3 önskar dig en härlig sommar o lycka till med nytillskottet!

Svar: Var så god! Det är så jävla dåligt när man "hindrar och begränsar" sig själv på grund av ens yttre. Som i längden påverkar ens inre. Skönt att jag kunde inspirera! Ha en härlig och blöt sommar! Och tack för lycka till!
busamedemla.blogg.se

2014-06-19 @ 12:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0