Hej resfeber.


Kommentarer
Postat av: Lina

Ååååk bara åååk!! :-D Du kommer få sååå kul & ladda ditt energi-batteri även om du kanske kommer vara trött efteråt. :-D
Men jag förstår känslan. Jag har iofs alltid varit rätt cool med det där att åka/resa från barnen lite då & då. Men NU när det vankas New York trip på 9 DAGAR börjar jag få lite lätt Ångest. Litar helt & fullt på mina föräldrar & svärisarna som ska sköta barn & markservicen, det är inte det... men den där osynliga ofta rätt slappa navelsträngen kommer nog vara rätt spänd under den där veckan. Vi förlitar oss på WiFi, Ipad & Facetime! Kommer bli en utmaning men sååå värt det! Och vad vi kommer skämma bort barnen med massa kul presenter när vi kommer hem.
Diggar din blogg & följer dig nu på INSTA. Vi ska också till Sthlm i helgen. Om du åker 16 båten kanske du får beskåda kaoset när jag & 2 vilda barn ska resa Ekonomi. Luta dig då tillbaka, begrunda & njut av egentid.
Ha en UNDERBAR egen helg!

Svar: Ja jag skaaaa åka ;D idag känns det bättre. Jag vet att jag kommer att ha en fantastisk helg! Att få göra saker på egen hand är för mig ett måste även om det är förenat med saknad och lite ångest inför.

Jag förstår att DU har resfeber, en hel vecka och så långt borta.. Sen blir det ju lättare ju äldre de blir (eller hur?). Vi kommer också att ses på FaceTime, tack gode Gud för dagens teknik!

Cizzi berättade om din blogg under pysselhelgen på bosarve. Så jag har kikat in hos dig ett tag ;D diggar tillbaka.

Vi lär se varandra på båten då! Om jag inte gömmer mig i en vilstol och sover som en Björn i tre timmar. (Jag börjar jobbet tiiidigt i morgon).
busamedemla.blogg.se

2014-03-05 @ 23:16:17
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0