Ombytta roller och dödsångest.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag fick massa sånna tankar när jag var gravid också. Sjukt jobbigt var det. Antingen hur det skulle hända mig något eller Vidar. Fy det var så hemskt och det kom liksom som "dag-mardrömmar" jag inte kunde stoppa. Tog upp det med mvc psykologen och tydligen var det fullt normalt. Hon tipsade om att man skulle acceptera tankarna och inte skjuta bort dem. Tog dom dock överhand så kunde det bli farligt... Men ja det blev många stunder av gråt helt plötsligt för min del ;-)

Svar: Tack för att du delar med dig! Jag började undra om jag håller på att bli knäpp.. Precis som du skriver så är det som dagdrömmar som bara kommer helt plötsligt. Att någon av mig och Koffe skall dö. Hur livet skall bli efteråt för de som är kvar. Hu, usch och BLÄ! Tur man har ett bra tempo på jobbet så att man inte hinner tänka till punkt. Jag skall ta åt mig av ditt tips att acceptera tankarna som ploppar upp. :)
busamedemla.blogg.se

2014-05-08 @ 23:22:39
URL: http://mammasara.wintland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0