Vad ska bebisen heta?


Kommentarer
Postat av: Therese

Ååå så mysigt att klura på namn, men svårt :) ofta är det ju så att när bebisen väl anlänt så ser han/hon ut som någon helt annan än det namn man tänkt :)
Spännande !!!

Svar: Jag är så impad när föräldrar tänkt ut ett tjejnamn och ett killnamn och sen så är det liksom bara rätt och befäst när bebisen kommer. Shit vi var så jävla förvirrade över ALLT när Sixten kom. Namn liksom. Ska man behöva tänka på DET också? ;) men ja det är väldigt roligt att ge namnförslag och drömma.
busamedemla.blogg.se

2014-05-20 @ 23:14:03
Postat av: Sara

Namn är skitsvårt! Det skall vara ett namn båda tycker om och ett namn som är värdigt det finaste man har! Tur vi fick en tjej för Viktoria var det enda namn vi var överrens om ;-)

Svar: Ja men det är ju det! Det är så viktigt!!! Så man blir lite skrajsen. Viktoria är jättefint, och ganska så ovanligt bland bebisar just nu va? Passar fint med Vidar också. :)
busamedemla.blogg.se

2014-05-20 @ 23:28:39
URL: http://mammasara.wintland.se
Postat av: Lina

Sorry. Ju mer jag läser ifatt på bloggen din, desto mer spammar jag....

Namn är SKIT svårt. Vi behövde flera dagar/veckor med bäbisarna innan vi kunde se "vem" det va.
Du kan få mina 2 favoriter då vi inte ska ha fler barn: Harald om det blir en pojk & Ines om det blir en flicka!!

Kanske något av dom passar.

Svar: Tack för namnförslag! Jag har ju kärat ner mig i Axner. Min morfars bror hette så, och vad jag lyckats läsa på nätet finns bara 28 människor med det namnet i Sverige. Och sen är det ett X i precis som i Sixten.. Jag får jobba på det ett tag.. ;) Annars har jag alltid velat döpa en dotter efter min farmor Elvira. Ja och så älskar jag Ingrid, men det tycker inte sambon om..
busamedemla.blogg.se

2014-05-30 @ 22:30:52
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0