Brev till bebisen.


Kommentarer
Postat av: lina

Tänk att snart är bäbisen här... Hoppas verkligen att ni får en fin upplevelse när h*n behagar kommer till världen alt att hen blir vräkt. Jag har vräkt båda mina barn.. :-D Det blev fint trots omständigheterna. Och jag har försonats med mitt öde att inte kunna föda fram mina barn som "riktiga mammor"... Hade inte k-snitt funnits hade nog varken jag eller tjejerna levt idag. Förstår att du oroar dig för ännu ett snitt. Har varit där.... Vad va det som gjorde förra snittet så jobbigt.? Dålig smärtlindring efteråt.. ? All styrka, energi & kärlek till er... Tänker på er imorgon!

2014-11-06 @ 23:55:05
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0