Lillebror är här!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jättegrattis! Skönt att höra att det har gått så bra för er!

Svar: Tack!
busamedemla.blogg.se

2014-11-09 @ 19:18:31
Postat av: Terese

Vilken skönhet. Bra jobbat och mega Grattis till er :)

Svar: Tack så mycket! :)
busamedemla.blogg.se

2014-11-09 @ 20:03:58
Postat av: Jana

Åh grattis till er fina lilla prins, vilken guldklimp! / Jana

Svar: Tack så mycket! En riktig guldklimp tycker vi också.. ;)
busamedemla.blogg.se

2014-11-09 @ 21:11:52
Postat av: Anonym

Grattis till lillkillen. 💜

Svar: Tack så mycket! ❤️
busamedemla.blogg.se

2014-11-09 @ 21:23:01
Postat av: Sara

Han är så fin Emelie!!! Och visst är det något magiskt med att känns kroppen jobba så för att föda fram en liten nu människa :-) Pch den stoltheten man känner efteråt för att man klarade det <3 fan va bra vi är!! <3

2014-11-09 @ 22:40:16
Postat av: Lillasyster

Du är så stark!! Bra jobbat & jag längtar och räknar ner timmarna tills jag är framme ❤️ Fina pojken!!! Älskar er ❤️

2014-11-10 @ 09:46:51
Postat av: Lina

Vilken goding han är! Så glad för dig att det gick utan KS.. Ser fram emot att få läsa om hur det va.. Det verkar som att det blev en positiv upplevelse iaf.
Ang senaste inlägget så upplevde jag också att jag "va fasen det skulle ju bli lättare m 2an" vissa saker känner man sig tryggare med men det ÄR en helt annan sak med 2 barn istf 1. Och inte sällan är det en helt annan manual till det andra barnet. Tog ett tag innan jag fattade att Astrid va olika Agnes, Det är ett nytt liv. Man kommer in i det.Man hittar sina knep för att fixa det. Alla sätt är bra... All lycka till er & er nya lilla familjemedlem!

2014-11-10 @ 21:44:03
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0