Överburenhetskontroll.


Kommentarer
Postat av: Å

Ååh, vad spännande! Jag är helt 100 på att det kommer gå bra, du kommer klara det galant, superkvinna som du är! Och den här lilla bebisen kommer med vändningen, nu blir det bra! Lycka till<3

2014-11-06 @ 19:46:53
Postat av: Sara

haha känns sjukt att jag skriver detta men jag är faktiskt avundsjuk på dig!!! ;-) Det var sån grymt kul upplevelse och den där känslan av att få se vem som legat inne i magen och bökat runt <3 inget slår den känslan!! Och ditt underliv kommer överleva :-) Jag fick höra skräckhistorier att man liksom var inochut vänd där nere så jag bad bm resan ett par timmar efter förlossningen att ta fram en spegel ;-) och det såg inte så farligt ut!! Men okej vänta någon vecka med att titta efter ändå ;-) kroppen återhämtar sig fort och det kommer gå bra <3 sååå spännande!! Och att vara ifrån Sixten, jag hade panik över att vara ifrån Vidar, men helt ärligt när förlossningen väl var igång förlorar man all tidsuppfattning och man kan liksom inte tänka på mer än vad som sker just där! Snart är bebisbus här!!!

2014-11-06 @ 23:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0