37+0


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hamnade här av en slump.
Men jag vet (på ett ungefär) vad ni går igenom. -med allt vad lång sjukhusvistelse innebär.

I vintras väntade jag vårat andra barn. I vecka 26 går vattnet...
och jag flögs akut till KS i sthlm. Där låg jag i 6 veckor. Utan min man eller vår dotter.

Den 21 Januari i år föddes vår son i vecka 31. Allt gick bra tackochlov, men den långa tider på sjukhuset var en av dom jävligaste sakerna jag varit mmed om!

Det är så svårt att se ljust på det man går igenom, när man är mitt uppe i det...
Men det kommer en dag när man kan titta tillbaka och tänka att det var värt det. På riktigt.
Jag håller alla mina tummar för er!
Kramar

Svar: Hej Johanna! Fy va jobbigt att ligga inlagd så länge och så långt borta från sin familj. Med all oro för bebisen i magen och saknad efter alla där hemma. För oss är det tack och lov inget med bebisen vi har anledning att oroa oss för (även om jag gör det ändå, vår "tur" med saker och ting verkar ju vara lite på sniskan just nu) och sambon kommer att bli superbra, dock inte till förlossningen men vi får ta en dag i taget. Jag är förmodligen en av få som önskar få gå över så länge som möjligt. ;)

Tack för tummar! Jag längtar efter den dagen då vi är på topp igen och allt det här har blivit till minnen. Då vi kan fira att vi klarat det!

Kram tillbaka!
busamedemla.blogg.se

2014-10-08 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0