Bf -2


Kommentarer
Postat av: Emily

Spännande med förlossningsdags snart :) För mig har alla 4 förlossningar börjat med värkar på fm runt 9 tiden och sedan har jag haft en bebis några timmar senare. Har inte kännt av något varken dagen eller natten innan. Med Edvin stanna jag hemma lite för länge så när vi väl kom in var det dags att krysta med en gång :) Jag älskar att föda barn o är faktiskt lite avis på dig som snart ska göra det ;) Önskar er all lycka!!

Svar: Mmm, lite föööör spännande kan jag tycka.. ;) alltså FYRA förlossningar. Och du älskar att föda barn. Du måste ha välsignats med värsta supersnippan.. Konstigt att något så stort bara kan sätta igång sådär från "ingenstans" egentligen..

Tack! ❤️
busamedemla.blogg.se

2014-10-22 @ 19:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0