Lillbror eller lillasyster?


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror inte på "tjej eller kill"magar :-) tror mer oå känslan och jag har också trott att det är en liten söt pojk där inne :-)

Svar: Nää, alltså det handlar ju så mycket om vad man har för mage innan också. Det skall bli spännande att se om vi har rätt! :)
busamedemla.blogg.se

2014-10-13 @ 22:48:50
Postat av: Sussie

Jag sa tös!! Jag både står fast vid det och backar samtidigt. Vi båda fick pojkar som första barn och sen fick jag en flicka.. nu i efterhand så kanske jag var för nykläckt för att kunna ha en gissning. ;)
Du ska få barn.. den saken är jag säker på. Och med er som föräldrar så kommer det barnet få en enorm kärlek med sig livet ut <3

Svar: Haha ja ett barn kommer det förhoppningsvis ut! Och nu är det till och med efterlängtat på riktigt och mina känslor börjar komma tillbaka. Är väl för att allt börjar ordna sig nu! Det skall bli väldigt spännande att se vad det blir!
busamedemla.blogg.se

2014-10-13 @ 23:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0