Packa BB-väska!


Kommentarer
Postat av: Sara

om ni har planer på att stanna något dygn på bb så ta gärna med dig en toarulle men MJUKT papper ;-)

Svar: Men aj, min stackars stackars snippa.... Bööööl...
busamedemla.blogg.se

2014-10-05 @ 22:54:51
URL: http://Mammasara.wintland.se
Postat av: Sara

och lepsyl om du tänker dig lustgas (för gud skull kvinna droga dig lite med denna underbara uppfinning ;-) ) Men läpparna blir torra som ***

Svar: Papper och lypsyl skall packas! Ja lustgas har jag tänkt stötta med. Jag har snöat in på dyktekniken så det tänkte jag prova.
busamedemla.blogg.se

2014-10-05 @ 22:55:58
Postat av: Anonym

Bra att jag postar ett tomt inlägg.... :-D Ironiskt då jag hade allt annat än tom väska med mig när jag skulle föda.

Mina favoriter i väskan va: Lakrits, MUSIK, en väldoftande duschkräm till mig till första duschen (glömmer aldrig den doften av Nivea Happy Time) & MIN kudde hemifrån!

Så läskigt & härligt att packa dendär väskan! Snart är h*n här!! Härligt att din sambo kunde vara med på BM-Besöket.

2014-10-06 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0