Jag tänker aldrig mer ta glädje för givet.


Kommentarer
Postat av: Lina

Va härligt att du mår bättre. Det är inte konstigt alls att du brakar ihop. Det har jag gjort både 1-3gånger. 2 av dom gångerna va ungefär när båda barnen va 10-11 mån & jag va föräldraledig. När jag borde vara som mest harmonisk & njuta av tid med mina barn. Jag mådde så dåligt speciellt 2.a ggr när 2.a barnet va 11månader. Då fick min man köra mig till Akuten & efter det fick jag träffa en psykolog ett tag. Inte många som pratar om att man mår dåligt psykiskt men när man berättar & är öppen själv dyker liknande historier upp. Du är inte ensam eller "ovanlig" du är bara en helt vanlig människa. Ha en fin Ölands-resa.

Svar: Tack fina Lina för att du delar med dig! Jag skall försöka vara mer öppen för att ta hjälp, både av professionella och familjen. Ensam är inte alltid stark.. Jag märker, precis som du säger att ju mer öppen jag är med hur jag mår desto fler vågar berätta för mig hur de har haft det i perioder. Nä ensamma är vi verkligen inte. Och att vara förälder är inte en dans på rosor även om det är det mest fantastiska jag varit med om.
busamedemla.blogg.se

2014-09-04 @ 20:49:00
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0