Aj men hej.


Kommentarer
Postat av: Therese

Känner precis igen mig, har själv haft två nätters ordentlig sömnbrist här pga sjukdom. Visst är det synd om oss ;)
Mendu, ang sixten... dom Där "tillstånden" han har på natten när du inte når fram till honom låter nästan som nattskräck. Emil hade det i samma ålder och det är riktigt tufft när det inträffar. Önskar dig en god natts sömn kommande natt 👍👍👍

Svar: Tack desamma! Må vi få sova en hel natt igenom, amen! Men nattskräck!! Har jag helt missat. Jag läste om det snabbt nu och visst låter det väldigt troligt att det är det Sixten har. Tack för tipset!
busamedemla.blogg.se

2015-01-29 @ 07:56:04
Postat av: Matilda

Nattskräck kanske? Enea har det i omgångar och det enda vi kan göra är att stå bredvid och se till att hon inte skadar sig, sen somnar hon bara om. Händer oftast när det är lite för mycket runt ikring.
Sen hostan, står ni ut med att rummet luktar lök kan jag verkligen rekomendera en kvartad lök i en skål vatten under sängen. Båda våra har förkylningsastma och det hjälper faktiskt, dom slutar inte hosta helt men det blir klart bättre.
Det är hemskt att inte sova, man slutar fungera efter ett tag, hoppas det ordnar sig.

Svar: Lök skall vi definitivt testa i natt! Tack för tipset. Och nattskräck skulle det kunna vara. För han är verkligen som i trans. Som att han är ledsen och feberyrar utan feber. Han skriker saker som "gå inte ifrån mig" "lämna mig inte" eller "jag klarar det inte". Håller i en bra stund och sen får jag lägga honom i sängen så somnar han igen helt plötsligt. Fullt förståeligt om han skulle råka på det nu när vi inte bott hemma på tre veckor. Ja sömn är ett viktigt element.. Man blir lite knäpp när man inte får sova..
busamedemla.blogg.se

2015-01-29 @ 08:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0