Minns ni?


Kommentarer
Postat av: Hanna Klasson

Haha, jag tänkte faktiskt på såna häromdagen! Jag hade en med Musse Pigg, något om en tågtjuv. Man hade en bok och ett litet förstoringsglas som man skulle undersöka boken med. Helfestligt! Hade även någon med Aladdin och Sheherasade's skatt, älskade dessa bokband som liten. Dumt att det inte finns nu. Det är ju ändå ett fantastiskt sätt att lära sig, både genom hörsel, syn och text!

Svar: De är ju underbara! Kanske borde göra sig en karriär på samma koncept fast med cd-böcker! Fantastiskt bra att fråga läslust med.
busamedemla.blogg.se

2015-01-30 @ 00:31:14
URL: http://gotlandspinglan.blogg.se/
Postat av: Terese

ååå vad härligt. Kommer mkt väl ihåg dessa :) Här hemma har jag 2 bokstavstokiga tjejer så vi är med i goboken och dom får hem 2 bokstavsböcker med ljudbok i mån. Där får man följa Alfabetspojken Alf och bokstavsböcker Bett och deras äventyr!

Svar: Åh men då finns det ju lite liknande i alla fall! Låter spännande! Kanske borde gå med i goboken igen nu när S är äldre. Jag ledsnade på lille Wille-böckerna och tänkte att jag skulle köpa själv men tiden, TIDEN.. Den liksom bara flyger iväg..
busamedemla.blogg.se

2015-01-30 @ 21:27:52
Postat av: Terese

Det ska stå bokstavsflickan Bett!!

2015-01-30 @ 21:29:27
Postat av: Terese

Det gjorde vi med och gick ur. Sen fick jag ett samtal av goboken ang dessa böcker. Jag rekommenderar dom varmt 😊

2015-02-02 @ 06:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0