Vi sticker utomlands.


Kommentarer
Postat av: Lina

Va Härligt!!! Det kommer bli toppen! Så lyxigt med tid tillsammans utan disk, tvätt & vardag!
Helt ärligt ska jag säga att ju yngre barn desto enklare att resa... Vi va i Thailand m Agnes när hon va 10mån & det jobbiga då va att hon slutat amma så vi släpade med 30st barnmatsburkar & välling tetror & pulver i packningen. Och det funkade.. Lite stressad över att få i henne vätska bara då det va rätt varmt. Men ändå den bästa & smidigaste resan jag gjort med barn.
Va även på Teneriffa när Astrid va precis 2år & Agnes 4år.. Gick också supersmidigt. Läs mina gamla inlägg på bloggen till december 2011 så kan du läsa om vår resa med en 2åring..

Och på buffé är det bara att använda näsa & sunt förnuft så brukar man komma undan magsjukorna.Vi hade all inclusive i grekland i somras. Buffe morgon & kväll. ingen blev dålig. :-D
Aningen avis er resa! Att resa med barnen är så häftigt & dom tycker att det är så spännande!

Svar: Åh! Då ska jag gå tillbaka och läsa. :) . Eftersom jag inte ammar så ska en heeeel del pulver med. Och sambons stomigrejer lär också ta plats. Vi får försöka packa allt viktigt i handbagaget utspritt bland alla som skall med. Det blir en hel del planering men skall bli sååååååå skönt att bara stänga dörren hemma och åka från allt kaos i en vecka!0
busamedemla.blogg.se

2015-01-11 @ 21:32:14
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.se
Postat av: Sophi

& jag ställer gärna upp med att släpa all din packning så du kan fokusera på dina små fina barn i resandet. :-) längtar!

Svar: Ja det ska blir såååå härligt! Jag ska bara skriva sjuhundra listor på allt jag ska ha med först. Har resfeber redan nu. Det är synd om din bror som skall behöva lyssna på mitt pack-ältande i tre månader till.. Maja..
busamedemla.blogg.se

2015-01-17 @ 15:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0