När allt faller och går sönder.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Älskade Storasyster ❤️ Du är allt annat än misslyckad! Du har alltid varit en stark person som tar sig igenom allt, en person som är varm och älskvärd! En som man vill vara med och ha vid sig!! En stark och otroligt fin kärleksfull mamma till två ögonstenar!! Allt du gör för din sambo som älskar dig så vansinnigt mycket!! Allt du har gjort för mig som gjort mig stark!! Du har alltid varit min förebild och det kommer du alltid vara ❤️ Vi måste vända det här och jag står vid din sida hela tiden!!!!!

Svar: Va fin du är! Kom hem och limma ihop mig. Jag ser vad du skriver och tänker att nää jag är inte sån, kanske har varit lite grann så men inte längre. Men jag ska försöka ta åt mig! Jag älskar dig!
busamedemla.blogg.se

2015-07-08 @ 22:55:52
Postat av: Jenny

En dag i taget. Ena foten framför den andra. Det ordnar sig... och alla andra jävla klyschor... för att jag älskar dig, för att skitklyschhelvetena är sanna och för att du inte alls är tråkig eller dum och det där du sade om att man alltid blir glad när man träffar mig... det går minsann åt andra hållet också! <3 sådeså. Så bra är du faktiskt. Punkt. Och kram. För såna behöver man.

Svar: And I love you too.. Haha, och din kommentar är så DU och då blir jag sådär glad igen.. En dag skall jag åka till Göteborg och hälsa på dig! Innan helvetet fryser till is och allt sånt där.. ❤️
busamedemla.blogg.se

2015-07-08 @ 23:03:17
URL: http://nenny85.blogg.se
Postat av: Åsa

Massor av kärlek till dig, du underbara, fantastiska människa! Du kommer ta dig upp ur den här dalgången med även om det känns alldeles för tungt just nu. Du kommer igen, för du är så mycket starkare än du tror. Du är ju superwoman ❤ kramar

Svar: Tack fina fina Åsa! Största kramen! ❤️
busamedemla.blogg.se

2015-07-09 @ 20:41:31
Postat av: Karin

Tänker på dig Emelie! Du anar inte vilken stark kvinna du är! 💕

Svar: Tack fina! ❤️
busamedemla.blogg.se

2015-07-31 @ 00:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0