Darin i ny kostym.


Kommentarer
Postat av: karin

Måste absolut bli årets låt. Kan inte tänka mig att nån annan lyckas göra nån bättre :) är svag för ballader på svenska och när darin sjunger är det verkligen så att håret reser sig :)

Svar: Alltså JA! Och jag ÄLSKAR första raderna i sångtexten. Han fångar en känsla som jag känner igen mig i från min egen barndom.
busamedemla.blogg.se

2015-03-26 @ 16:25:57
Postat av: karin

Jo precis!! Just det där med 8 bitar tror jag lockar mig mest 😂

Svar: Haha samma här! Jag har mitt kvar här i tv-bänken! Blev typ rörd över att Darin har med det i sin låt! Haha! Sentimental.. Haha..
busamedemla.blogg.se

2015-03-26 @ 22:04:26
Postat av: Bintu Malm Fraser

Jätte bra låt men jag blev jätte förvånade första gången jag hörde den och förstod att det var Darin :-)

Svar: Ja jag med! Hörde den i bilen, tyckte den var kanon och hajade till ordentligt när radioprataren sa att det var Darin. Nu går den på repeat här hemma.
busamedemla.blogg.se

2015-03-27 @ 16:05:17
URL: http://bintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0